nikdy nie je neskoro začať odznova :)

9. května 2011 v 12:07 | missfatt |  weight

Ahojte lasky :) prajem krasny uspesny start do noveho tyzdna :) novy den, novy tyzden = novy zaciatok...opat raz sanca zacat odznova a ist do toho naplno ! :) nebojme sa ! :)
->>> idem teraz na korčule... keď sa vrátim, budem variť, asi upečiem také super Americké cookies pre našich ako prekvapko a potom sa pojdem ucit :) vecer idem s kamaratmi do kostola a na taku jednu super dalsiu duchovnu "zabavu" ale slusnym sposobom:D tesiiiim sa :)

vaha: 53kg (jupííííííí)

jedlo:
9.15- sojova bagetka+tvaroh+zeleninka
14.00- jogurt+banan+2 suchare, ochutnavka polievky
??- asi zemiaky+brokolica+kukurica
??- asi zelen. salatik

prajem vam krasny den baby, uzivajte v miere a v zdravi ...:D veď my na to mááááááááme :)) cč- nejaké super tipy/ triky z jedneho blogu, co som si dovolila skopirovat, ziiidu sa :)) papa:*
rozděl si příjem denních kalorii mezi několik malých jídel. Jedno jídlo by mělo mít velikost tvé dlaně ne víc!
· minimalizuj nebo nejlépe vypusť příjem chleba, těstovin, rýže a brambor
· nepokoušet se postit po několik dnů. Protože půst po dlouhá časová období ve skutečnosti zpomalí výměnu látek. A značně zvyšuje riziko touhy po přejedení nebo šáhnutí po něčem vysokokalorickém. Místo toho aby jste byli šťastní že ztrácíte váhu, tak budete deprimovaní kvůli nedostatku jídlo.
· mezi každým soustem jídla si dej hlt vody. To tě zaplní a zpomalí jedení, abyste zůstali v kontrole a jídlo se neproměnilo v obrovský nenasytný mejdan jídla. Kterého byste pak mohla litovat.
· trénink zvýší vaši výměnu látek
· pijte neperlivou a ledově studenou vodu…..vaše tělo musí spálit víc kalorií k tomu aby se zahřálo
· neužívejte projímadla. Můžou způsobit vážné lékařské komplikace. Ve skutečnosti vás odvodňují a nesnižují vaší váhu.
· zkuste jíst na stejném místě každý den. Na místě kde jste sám a cítíte se bezpečně. Ne před televizí ani u počítače. Někde kde je klid a nic vás neruší od jídla.
· spánek minimálně 6 hodin. Méně než 6 hodin spánku stimuluje chuď do 15%. Mnoho lidí s poruchami příjmu potravy trpí nespavostí, ale je opravdu důležité spát jak nejdéle je to jen možné.
· pít horké nápoje, zvláště na podzim a v zimě. Horké tekutiny expandují vnitřní ústrojí a vyvolávají ve vás pocit plnosti. Teplé pití může pomoct utopit váš hlad. I polévka má stejný účinek. Bujónové kostky mají jen 5 kcal a chutnají báječně. Můžete jí sníst kolik chcete. A navíc budete plná.
· nejdůležitější jsou první 3 sousta. Potom vzrušení z jídla začne pomalu klesat.
· kořeněná jídla zvednou vaši látkovou výmětu a tím pádem spálíte více kalorií než při normálním jídle
· když jdeš ven neber si peníze nebo jen tolik kolik opravdu potřebuješ ani korunu navíc. Zabráníš nečekaným chutím když třeba procházíš kolem pekárny nebo cukrárny. Budeš se moct jen dívat protože budeš vědět že na to ty nemáš peníze.
· předtím než se zahrabeš do zkázy úžasné zmrzliny, chipsů, čokolády, buchty atd.. Zhluboka se nadechni a počítej pomalu do sta. Obvykle po napočítání sta budete přesvědčená že to opravdu nepotřebujete udělat, že máte víc síly než jste si sami mysleli.
· když už chcete hřešit sladkostmi tak pouze ráno tělo se s tím dokáže ještě poprat.
· jezte v přímené poloze spálíte větší kalorie než při svislém nebo ležící poloze
· vlákninové pilulky pomáhají podporovat látkovou výměnu
· pij čaj kdykoliv dostaneš nezastavitelné chutě ---je chudý na kalorie a zaplní vás
· zelený čaj je nejen antioxidant, vy můžete spálit o 110 kalorií denně jen pitím několik pohárků
· je lepší šáhnout po horké instanční čokoládě jelikož potlačuje chutě na opravdovou čokoládu a navíc vyvolá pocit plnosti
· když máš chuť na sladkosti tak šáhni po nízkotučných bonbonech. Jsou gumové a výborné a navíc mají míň kalorií než normální sladkosti. Ale nic se nemá přehánět.
· pití kávy omezuje vaše chutě
· pij hodně vody aspoň 8 sklenic denně. Pitná voda zajišťuje, že vaše ledviny fungují pořádně.
· cvičení a pot. Když se potíte spalujete kalorie. Ale nepřehánějte to protože to může mít za následek tepelný ráz nebo šok organismu.
· jestli máte touhu po cukru zvolte umělé sladidlo. Jsou bud nekalorické a nebo kalorické a ty mají jen 10kcal. Můžeš sníst klidně celou tubu a to je jen 40 kcal.
· pamatujte si pohled může zmást náš mozek a mi pak můžeme jednat unáhleně. Jsou-li na stole nebo se kolem vás povalují sladkosti nebo slané chipsy nebo oříšky tak je schovejte. Tímto způsobem kdykoliv projdete skrz kuchyň nebudete muset být pokoušeni.
· Udělej si zeleninovou polévku nízkokalorickou ze zeleniny rozkrájenou na pořádné kusy a bujonem. Můžete mít plnou mísu a cítit se plně a při tom jste nesnědli velké množství kalorií.
· užívejte zinek a draslík. Pracují skvěle co se týče výměny látek a mobilizují tuk
· 3 doporučené produkty: Voda, Větrové bonbony nebo žvýkačky, káva
· když si děláš starosti s jedením něčeho tučného, začni s cucání kostek ledu
· naposledy jezte v 18 hodin tak aby to bylo 3 hodiny před spánkem. Pomůže při hubnutí.
· cvičení hned ráno spaluje více kalorií. A navíc zamezí myšlenky na jídlo. A navíc cvičíte nalačno a to nutí vaše tělo aby spalovalo tuk!!!
· vyhýbej se cukru a sladkým jídlům
· váš mozek potřebuje přinejmenším 20 minut k tomu aby registroval že je plný a proto než šáhnete na další porci počkejte 20 minut protože pak už jíst nebudete potřebovat.
· je důležité snídat. Výměna látek se zpomalí v noci a nezrychlí se do té doby než něco sníte.
· hned po snězení jídla, jděte přímo do koupelny a pořádně si vyčistěte zuby. Zabráníte tomu aby si tělo dovolávalo další várku jídla.
· založte si deník vašeho jedení a citů. Zapisujte si všechno co sníte a i vaše pocity
· jídlo si nakládejte na malý talířek a jezte malou lžičkou. Plný talířek obalamutí vaši mysl a malá lžička zapříčiní že budete potřebovat více času na snězení porce a budete se dřív cítit plná
· jezte 6 porcí zeleniny a 3 porce ovoce denně
· vyhněte se alkoholu. Lihové nápoje mají moc kalorií
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 lamylucy lamylucy | Web | 9. května 2011 v 12:56 | Reagovat

Přeju krásnej začátek novýýho týdne :) Já jsem zase dneska poprvé měla ranní rozcvičku :))
Ty Americký Cookies chválim, jak tam dáváš ty čokoládový kousíčky?
Jak ti dopadl ten zápočet?

S váhou gratuluju a plán na jídlo je moc pěknej, ať vyjde! :))

2 Liiida Liiida | Web | 9. května 2011 v 12:59 | Reagovat

hezky, uz jen par kilo a mas svul cil ne? :) taky si dnesek uzij, tady v praze je nadherne

3 simplicidad simplicidad | Web | 9. května 2011 v 13:19 | Reagovat

jeej aj tebe prajem krasny deň:)) držim palce :)

4 one-desire one-desire | Web | 9. května 2011 v 13:33 | Reagovat

nový začátek..jak krásná slova :D jinak máš to tu hrozně hezké, spřátelíš? :)

5 versul versul | Web | 9. května 2011 v 14:51 | Reagovat

ďakujem, uži si dnešok, len aký systém si nájsť? Najmä na to učenie? Máš nejaké rady? :)

6 Vuvuvle Vuvuvle | 9. května 2011 v 16:34 | Reagovat

Prečo obmedzovat RYžU preboha ? :) alebo špagety,.a ešte ak su celozrnné ;)... divné

7 skinnybe skinnybe | Web | 9. května 2011 v 19:32 | Reagovat

krasna váha, čítam Ťa už dlhšie, drž sa dievča a nech je tam čo najskor ta 50tka!!!

8 skinnybe skinnybe | Web | 9. května 2011 v 21:13 | Reagovat

dik :) no dnes som si kupila letenku tak je to iste :) ale bude to makacka :/

9 YULI YULI | Web | 9. května 2011 v 21:54 | Reagovat

vsimla som si, ze stale mas v jedalnicku tvaroh :) vies mi odporucit nejaky dobry tvaroh, mam na mysli nejaku konkretnu znacku...? vdaka:)

10 own-ana-world own-ana-world | Web | 9. května 2011 v 22:10 | Reagovat

jaaa som mala ísť do školy k vám na východ, by si mi piekla cookies každý weekend =o*

11 laskinny laskinny | Web | 9. května 2011 v 23:00 | Reagovat

Súhlasím s nadpisom

12 mimimilkini mimimilkini | Web | 10. května 2011 v 9:34 | Reagovat

jej moja, vidim ze aktivne zijes. ako bolo na duchovnej zabave?
super rady na chudnutie :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.